Narrenauferstehung & „Fasnet aus dr Gugg!“

In diesem Jahr konnten wir unsere traditionelle Narrenauferstehung auf dem Dorfplatz in Sulzau nicht wie gewohnt durchführen. Pandemiebedingt sind wir, wie so viele andere auch, auf das Internet ausgewichen.

Im internen Kreis haben wir uns am 06.01.2021 um 18:00 Uhr über eine Online Plattform per Videokonferenz getroffen und so die Fasnet eröffnet. Unser Vorstand Jacob eröffnet offiziell die Fasnet Saison 2021:

Ihr liabe Leit, jetzt ischs soweit,

en Sulzau isch wied Fasnetszeit.

blos leider, wer hätt des letztes Johr no dacht,

fällt durch Corona die Fasnet flach.

Corona hin, corona her,

die Fasnet ist jetzt trotzdem hier.

Mir lassed ons die Fasnet net ganz rauba,

deam mer ons halt online onderhalda.

Mir Narra send wied ausser Rand und Band

ond schlupfad halt dahoim en a närrischs Gwand.

Aus manchem Haus hert ma wied schella klenga,

ond degt wa deand au dia wied brenga.

Vo weidam hert ma a heila em Wald,

Oje wa konnt au do fir a Gschdald.

Mit Beasa, Rock ond amma Riesa Zenga,

deand dia au no gega da Wend stenga.

Des send dia Hexa aus em Neggerdal,

dia send fir d´Leit ällaweil a Riesa Qual.

Ond dr Hansel mit seine laude Schella,

duat hopsa, dass au d´Hond no deand Bella.

S isch Fasnet ihr lieabe Leit.

Drom deand mit ond hend a Freid.

Jetzt geits erstmol koine luschdige Feschtle im Flegga,

sondern nau dahoam dia raude em Wegga.

Schlupfad nei en a närrischs Gwand

On sen wie mir ausser rand ond Band.

Dia nächschde Fasnet konnt ganz gwieß,

bis do na bekomm mer koine kalte fias.

Heit in oim Johr stande mir wied auf am Dorfplatz zamma,

und gebet ous no vollgas d kanna.

Vergessat eiern Kummer ond eire Sorga,

weil Heit isch Heit ond morga isch morga.

So jetzat wünsch I euch a guate ond vorallem gsunde Zeit,

vom Staub semmer jo jz befreit.

 

Ihr liabe Leit jetzt ischs halt so,

drom sag i nau        

NARRI – NARRO

Neckartal – Hexa

Pfui – Deifel

Flegga – Hansel

 

Wir begingen die Veranstaltung mit einem lachenden und einem weinenden Auge. Auch wenn es natürlich schön war, sich mal wieder zu sehen, so war doch auch ein Stück weit Wehmut dabei. So versuchten wir uns mit Rückblicken auf vergangene Fasnet Saisons abzulenken um im Anschluss positiv in die Zukunft zu blicken.

Bereits in vergangenen Sitzungen stellten wir Überlegungen an, wie wir diese besondere Fasnet begehen wollen. Gar nichts zu tun und aufs nächste Jahr zu hoffen, war für uns keine Option. Angespornt von der Idee etwas das – vereinbar mit den geltenden Covid-19 Verordnungen – leicht zu übergeben und daheim nutzbar ist sowie natürlich auch uns repräsentiert, auf die Beine zu stellen, machten wir uns an die Arbeit und ließen die grauen Zellen glühen. So kam uns die folgende Lösung in den Sinn:

„Fasnet aus dr Gugg!“

Getreu unserem Motto „Fasnet ist Heimat – auch wenn Sie noch so klein ist“, passte diese Idee wie die Faust aufs Auge. Lasst Euch daher überraschen, was wir uns für Euch haben einfallen lassen. Rechtzeitig zur Hauptfasnet werden wir Euch allen ein Stück Fasnet für zuhause bieten können. Weitere Informationen zu unserer „Fasnet aus dr Gugg!“ erhaltet Ihr in kürze hier im Starzach-Boten und auf unserer Internetseite.

Narrenbaum auf dem Sulzauer Dorfplatz
Online Narrenauferstehung 2021